Oprichting

Dennis Smit

Oprichting

September 28, 2014 0 Comments

Door de jaren heen heb ik diverse workflow implementaties mogen uitvoeren en daarnaast zaaksystemen ontworpen en ontwikkeld. In het begin waren dit complexe workflows waarbij implementaties vrij veel tijd in beslag namen en door de complexiteit niet altijd even eenvoudig onderhoudbaar. De zaaksystemen die daarop volgden zorgden voor een gestructeerder informatiehuishouden omtrent de afhandeling. Tevens introduceerde dit inzichten om de processen eenvoudiger te modelleren, waarbij het systeem afwijkingen van de normale gang van zaken op adhoc basis dient te ondersteunen. Hiermee kwam het Case Management concept om de hoek kijken, wat eigenlijk niet eens echt nieuw was (dit deed men al in de jaren 90). Als laatste trend zie je nu het online samenwerken, waarbij klanten participeren in de afhandeling van hun zaken/verzoeken. Via portals krijgen zij toegang tot hun eigen zaken/verzoeken, waarmee zij (status) informatie kunnen inzien, vragen kunnen stellen en gegevens digitaal kunnen aanleveren. Ook dit zorgt voor snellere en efficientere afhandelingen. Al deze nieuwe inzichten zijn ondergebracht in Logistikon Work Management. Hiermee beschikt Logistikon over een systeem, waarmee zeer snel een implementatie realiseerbaar is en waarbij de applicatie architectuur dusdanig is ingericht zodat nieuwe inzichten gemakkelijk tot nieuwe functionaliteiten gerealiseerd kunnen worden. Want dat dit gaat gebeuren, staat zo vast als een huis.




About the Author